~* Edit 10.4.2014 9:42 ~ Som doma chorá.. :( *~
.

Flicka ~ Movie Review

8. october 2013 at 15:49 | ~* Candy *~ |  Review
Ahojte! Tak som nakoniec bola u doktorky a som doma celý týždeň, aspoň si trocha oddýchnem .. mrzí ma ale, že nemôžem chodiť na tréningy .. :( (aspoň neberiem žiadne antibiotiká).. Akurát pred chvíľkou som sa dozvedela, že mám 1 z literatúry, z ktorej som čakala takú 3, takže ešte lepší deň :DDD

Včera večer som sa trochu nudila a tak ma napadlo, že si pôjdem pozrieť nejaký film, zapla som teda stránku sledujufilmy.cz a hneď mi padol do oka film "Flicka". Tento film je o dievčati, ktorého rodičia vlastnia ranč a to dievča (Katy) miluje kone. Študuje na súkromnej škole, kde sa jej nepodarilo dokončiť ročník a musí ho opakovať, na prázdniny sa však vracia domov na ranč. Katyin brat naopak chce študovať, ale rodičia chcú, aby ostal a pracoval na ranči.

Katy nakoniec objaví v lesoch krásneho čierneho mustanga, chce si ho nechať a vycvičiť, ale otec jej to nedovolí. (Jasné, že ho cvičí potajomky..) Tento film ma chytil za srdce a priznám sa, trochu som si aj poplakala.. Takže keď doma nemáte čo robiť, odporúčam vám tento film "všetkými desiatimy" :DD

Videli ste už tento film ?

Comments

1 Julls ~ woolie.blog.cz Julls ~ woolie.blog.cz | Email | Web | 8. october 2013 at 16:12 | React

Čítala som posledné tri články vrátane tohto, takže dúfam, že ti nebude vadiť ak do komentáru zahrniem všetko. :D
Dizajn sa mi moc páči, fakt by som sa inokedy nevedela rozhodnúť, ktorý by som si obľúbila viac, či tento alebo ten predošlý, lebo sú obidva dokonalé, no keďže som teraz akosi na jednoduché layouty, tento u mňa vedie. :) Vybrala si krásne PNG, také ňuňu :33 A o pozadí ani nehovorím, kde na takéto krásne chodíš? O.o :D (nemusíš prezrádzať, ak nechceš, rešpektujem to)
Článok o tvojej vysnenej práci som čítala so zvedavosťou. Všeobecne, mám rada 30DCH, takže ma to bavilo čítať. Ja by som v budúcnosti chcela byť lekárka alebo farmaceutička. Z lekárstva ma zaujali odbory endokrinológia, gastroenterológia a interné lekárstvo všeobecne. Aj keď, mám tu taký mini problém.. Občas mi vadí pohľad na krv, ale len trochu a s tým by som na medicíne fungovať nemohla. Ostáva mi len dúfať, že sa to v budúcnosti zmierni a že budem môcť robiť to, čo ma bude baviť. :) A ešte by som mala dve také vedľajšie alternatívy - architektka a bytová dizajnérka. Ale predsa, medicína je pre mňa zatiaľ prvoradá, už ako malá som chcela byť doktorka (no skôr pediatrička), a doteraz ma to neopúšťa, aj keď v trochu inom smere.
Konečne už ku tomuto článku. :D Film som nevidela, ale pridávam si ho na zoznam tých, ktoré chcem vidieť, lebo filmy o koňoch absolútne zbožňujem. Tie zvieratá sú dokonalé! Dej ma zaujal, takže keď sa budem nudiť, siahnem po tomto. Ďakujem za tip. ;)

2 Tessule Tessule | Web | 8. october 2013 at 17:02 | React

Brzo se uzdrav:) Aspoň si odpočineš od školy:D
Filmy jsem neviděla. Nevypadá nejhůř, ale mě by nebavil:)

3 Alie Alie | Web | 8. october 2013 at 22:04 | React

Ja som práve rozpozerala daľší seriál a ešte k tomu NHL takže no sleep- posledné dni :DDD Ale určite si ten film teda pozriem ked aj ty o nom píšeš aj mi už dávnejšie o ňom kámmoška hovorila :) Bodlo by mi tiež byť chorá, nechce sa mi chodiť do školy, a keby som bola doma konečne my som mala čas na nejaké veci, ktoré teraz absoútne nestíham. Aj tak prajem skoré uzdravenie ;))